• Home
  • Kariera Jutra – dotacje na staże w firmach MŚP

Kariera Jutra – dotacje na staże w firmach MŚP

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z informacją o Programie „Kariera Jutra”.

Jaka forma wsparcia?

Dotacja bezzwrotna, dofinansowanie: 100%;

Na co?

Przyjęcie przeszkolonego stażysty przez firmę Google na 3-miesięczny program stażowy i zapewnienie możliwości wykorzystania i rozwijania nabytej wiedzy.

Przyjmujący na staż może przyjąć na Staż, w przypadku: a) mikro przedsiębiorstwa – 2 osoby, b) małego przedsiębiorstwa – 4 osoby, c) średniego przedsiębiorstwa – 6 osób.

Dla kogo?

Mikro, mali i średni przedsiębiorcy na terenie całej Polski.

Ile?

Dofinansowanie w wysokości 100% wynagrodzenia (Staż w wysokości 3010 PLN brutto miesięcznie, maksymalnie przez trzy miesiące – przy założeniu zrealizowania 120 godzin Stażu miesięcznie).

Kiedy?  

Rekrutacja MŚP do części stażowej – 1-31.10.2022

Rekrutacja Kandydatów i Kandydatek na staże – 2.11-28.12.2022

Staże – 2.01-30.04.2023

Dodatkowe informacje 

  •  Termin rozpoczęcia Stażu uzależniony jest od uzgodnień z Przyjmującym na staż i nie może być późniejszy niż 2.01.2023 dla II tury naboru.
  • Stażysta musi przepracować nie mniej niż 25 i nie więcej niż 40 godzin tygodniowo oraz 120 godzin stażu miesięcznie i łącznie 360 godzin stażu w 3-miesiecznym okresie realizacji stażu.
  • Staże realizowane w ramach Projektu muszą być zrealizowane zgodnie z harmonogramem Projektu i zostać zakończone do dnia 31.03.2023 r. dla II tury.
  •  Stażyści mogą wesprzeć Twoją firmę poprzez:
    • Tworzenie i monitorowanie kampanii w najpopularniejszych platformach marketingowych – Google Ads oraz Facebook,
    • Mierzenie efektywności swoich działań, przy pomocy narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics,
    • Wykorzystywanie narzędzi Marketing Automation,
    • Tworzenie efektywnych kampanii e-mail marketingu,
    • Rozpoznawanie błędów w pozycjonowaniu strony WWW w wyszukiwarkach,
    • Posługiwanie się narzędziem Google Tag Manager, aby nie angażować specjalistów IT w pracę działu marketingu,
    • Planowanie strategii marketingowych w wielu kanałach sprzedaży,
    • Prowadzenie kanałów Social Media,
    • Prowadzenie działań marketingowych w Google Ads,
    • Prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram,
    • Prowadzenie kampanii marketingowych video na YouTube,
    • Optymalizowanie strony pod SEO,
    • Wprowadzenie analityki internetowej do organizacji (implementacja narzędzi takich jak Google Analytics i Google Data Studio, tworzenie raportów, dbanie o jakość danych),
    • Dbanie o User Experience strony internetowej zarówno w wersji desktopowej jak i mobilnej,
    • Prowadzenie działań e-mail marketingowych,
    • Zarządzanie skryptami na stronie za pomocą Google Tag Managera.

Więcej informacji:

Santana Dul
email: doradcy@hprojekt.pl
kom. 574-679-494

Skip to content